משפצים? תחסכו!

השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר משתלמות במיוחד!

רצף בבאר שבע

צריכים רצף בבאר שבע? אנחנו בטופ שיפוצים נשמח לסייע לכם למצוא רצף לבית בבאר שבע, כזה שאתם יכולים לסמוך עליו בעיניים עצומות. אז איך עושים את זה וכמה זה עולה? מתחילים.

איך מוצאים רצפים מומלצים בבאר שבע

בבאר שבע יש מגוון רחב של רצפים שישמחו להעניק לכם שירות אמין ומקצועי לכל סוגי עבודות הריצוף. מחפשים רצפים מומלצים בבאר שבע? כך תעשו זאת:

  • המלצות: התחילו בבירור עם חברים, משפחה ושכנים שיתנו לכם המלצות על רצפים מומלצים בבאר שבע. ניתן גם לחפש המלצות בפורטל טופ שיפוצים, שהוא כמובן פורטל אמין מאוד בתחום.
     

  • בדיקת ניסיון ומוניטין: ודאו שהרצף בעל ניסיון בריצוף בתים דומים לבית שלכם. בדקו את המוניטין שלו ואל תתביישו ליצור קשר עם לקוחות קודמים שלו.
     

  • קבלת הצעות מחיר: קבלו הצעות מחיר מכמה רצפים מומלצים בבאר שבע. ודאו שההצעות כוללות פירוט מלא של העבודה, החומרים והעלויות. חשוב להשוות לא רק את המחיר, אלא גם את היקף העבודה, איכות החומרים והשירות הכללי.
     

  • ביקור מקדים: הזמינו את הרצף לביקור מקדים לפני תחילת העבודה. בפגישה זו תוכלו להתרשם מהאישיות שלו, מהמקצועיות שלו ומהיכולת שלו להבין את הצרכים שלכם. חשוב לשאול שאלות רבות ולקבל תשובות ברורות ומספקות.
     

  • חוזה עבודה: ודאו שאתם חותמים על חוזה עבודה מסודר לפני תחילת העבודה. החוזה צריך לכלול את כל הפרטים החשובים, כמו היקף העבודה, לוח הזמנים, אופן התשלום, אחריות ועוד.
     

רצף בבאר שבע

מהו מחיר החלפת ריצוף בבאר שבע

מחיר החלפת ריצוף בבאר שבע משתנה בהתאם לסוג העבודה ולמורכבות שלה. לדוגמא, מחיר פירוק והדבקת ריצוף חדש נע בין 150 - 210 ש"ח למ"ר והוא כולל כמובן גם את פינוי הריצוף הישן מהדירה.


מחיר ריצוף מרפסת נע בין 110 - 240 ש"ח למטר רבוע ואילו ריצוף באמצעות אריחי גרניט פורצלן נע בין 140 - 160 ש"ח, לא כולל עלות האריחים כמובן.
 

חשוב לציין שאת המחיר הסופי של העבודה יוכל לקבוע הרצף רק אחרי ביקור מקדים אצלכם בדירה. אם הוא לא יגיע לביקור מקדים, קחו בחשבון שהמחיר עשוי להשתנות במהלך העבודה.


מחיר (למ"ר) עבור פירוק והדבקת ריצוף חדש באר שבע

מחיר (למ"ר) עבור פירוק והדבקת ריצוף חדש באר שבע: 180 ₪

טווח מחיר גבוה 210 ₪

טווח מחיר נמוך 150 ₪

כיצד רצף לבית בבאר שבע מתמחר את העבודה שלו?

רצפים בבאר שבע מתמחרים את העבודה שלהם ברוב המקרים לפי מטר רבוע, אלא אם כן מדובר בעבודה ממש קטנה. לפני שאתם מזמינים רצף לבית בררו איתו כיצד הוא נוהג לתמחר את העבודה שלו.
 

בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6052900

השוואת מחיר עבודות ריצוף בבאר שבע

רגע לפני שמרימים טלפון לרצף בבאר שבע, קחו רגע ובצעו סקר שוק לגבי המחיר של העבודה שאתם רוצים שהוא יבצע עבורכם. אז איך עושים את זה? ממש בקלות.


השאירו את הפרטים שלכם בטפוס המקוון באתר ותקבלו הצעות למחיר עבודות ריצוף בבאר שבע. זהו, כח מה שאתם צריכים לעשות זה להשוות בין הצעות המחיר ולחסוך עשרות אחוזים בעלות של הריצוף.